index%3A50%3B%22%3B%3C%2Fscript%3E"));

Wednesday, June 9, 2010

I hate people who type like REMPIT!

Seriously, sape faham? Dahlah pelik! Dulu i mengaku i type macam tu. HAHAHA kan Sara, Stina? My 'chayunk'. HAHAHA! Sumpah malu bila ingat balik. HAHA! People these days selalu sangat type macam tu. Tak paham. Macam tak maju je -.-'
Sape rasa tak suka orang type macam tu, comment lah di bawah ni. Lepaskan lah apa yang terbuku di hati anda. HAHAHA!

2 comments:

  1. hahahahha, b jgn igt kan i pasal ni. hahahaha :D

    ReplyDelete
  2. hahahahaha! believe it or not b, kita dulu pun macam tu. MALUUUU!

    ReplyDelete